Ahlan Wasahlan Wamarhabanbikum...

PENAWAR MUJARAB......

Posted by fieza | Posted in | Posted on 9:34 PG



Syarikat pengeluar produk minuman dan makanan kesihatan berasaskan madu lebah, PRM Cemerlang (M) Sdn. Bhd. (PRM Cemerlang), merancang menjadi antara pembekal dan pengedar produk halal terbaik di rantau Asia Tenggara menjelang akhir tahun ini.
Pengarah Urusannya, Siti Nuur Hasnieza Hashim berkata, PRM Cemerlang yang sekarang mempunyai enam produk minuman dan makanan kesihatan kini berjaya menembusi pasaran Brunei dan Singapura.
Menurutnya, antara negara yang bakal menerima kemasukan produk-produk kesihatan keluaran PRM Cemerlang selepas ini ialah Indonesia dan Thailand.
Katanya, enam produk minuman dan makanan kesihatan berasaskan madu lebah dan habbatus sawda yang dikeluarkan oleh PRM Cemerlang ialah minuman kesihatan Madu Sawda (Masad), Madu Herba (Maher) dan Madu Asli (Masli).
Tambahnya, tiga produk lagi ialah kopi campuran Madu Sawda Plus (Mas-Cafe), Arabian Black Seed dan Pati Madu Sawda.
“Dua produk kesihatan utama yang mendapat sambutan ramai ialah Masad dan Maher,” katanya ketika ditemui di sini baru-baru ini.
Siti Nuur Hasneiza berkata, syarikat itu merancang untuk menambah sebanyak 26 produk baru secara berperingkat-peringkat selepas ini.
Dalam pada itu, katanya, PRM Cemerlang tidak mempunyai masalah untuk memasarkan produk-produk kesihatan tersebut ke rantau Asia Tenggara.
Produk-produk berkenaan sebelum ini telah memasuki negara-negara berkenaan tetapi baru-baru ini dipasarkan semula melalui jualan secara langsung.
Beliau berkata, PRM Cemerlang yang mula menjalankan perniagaan secara jualan langsung awal tahun ini kini mempunyai 200 stokis bertauliah di seluruh negara termasuk Brunei dan Singapura manakala keahlian pula melebihi 7,000 orang.
Pada masa ini PRM Cemerlang berjaya memasarkan enam produk itu dengan nilai RM400,000 sebulan, katanya.
Beliau menambah, syarikat percaya jumlah jualannya akan meningkat melebihi RM1 juta sebulan menjelang akhir tahun ini.



DI KESEMPATAN INI ,ANA INGIN MEWAR-WAR KAN KEPADA SEMUA SAHABT2 AGAR BELILAH PRODUK-PRODUK PRM GLOBAL VISION YANG BERADA DIPASARAN...SEPERTI ''AL-HABBAH AL-SAWDA' (MADU SAWDA' MASAD/MASAD GOLD/ MADU HERBA -MAHER /PATI MADU SAWDA' /MASTULEN/MASAD CAFE' /ARABIAN BLACK SEED / DLL LAGI....)DAN ADE KENYATAAN PRODUK2 INI DAPAT MENCEGAH DIRI SAHABAT2 DARIPADA TERKENA PENYAKIT SEPERTI H1N1 YG SEMAKIN MENULAR INI DAN STATEMENT INI TELAH DI SAHKAN SENDIRI OLEH PIHAK2 YG TERLIBAT. SEBAGAIMANA RIWAYAT AL-BUKHARI / MUSLIM :


"TETAPLAH KAMU DENGAN AL-HABBAH AL-SAWDA' INI KERANA SESUNGGUHNYA IA MENGANDUNGI PENAWAR BAGI SEGALA PENYAKIT KECUALI MATI" @ HOLD ON TO THE USE OF THE BLACK SEED,FOR IN IT IS HEALING FOR ALL ILLNESS EXCEPT DEATH"



BAGI SESIAPA YG BERMINAT BOLEHLAH BERHUBUNG TERUS DGN ANA DI TALIAN 019-2652542....


Comments (0)

Catat Ulasan

Sahabat Handai...(Ukhuwah Mahabbah)

Create your own banner at mybannermaker.com!