Ahlan Wasahlan Wamarhabanbikum...

Percutian Di Tiara Beach Resort Port Dickson Ngeri 9.

Posted by fieza | Posted in , | Posted on 11:27 PTG











Salam percutian ...!
Bersua kembali kita .Okay, kali ini sya tak nak bercakap secara formal just non-formal, he2 simple2 je.Okay baru-baru ini saya, abang saya, kakak ipar saya, adik saya n anak buah saya pergi bercuti ke Tiara Beach Resort PD ngeri 9 selama 1 hari 1 malam sahaja.Walaupun percutian kami sekejap sahaja namun saya merasa ia suatu kenangan yang cukup manis buat saya khususnya. Sebenarnya ia suatu kebetulan sahaja. Sebab apa??? Pada asalnya saya selepas exam sem 1 tahun 2 bru2 nie di Ukm, saya merancang untuk bercuti ke Melaka di Sg . Udang iaitu rumah abang saya. Namun pada suatu malam saya menerima suatu panggilan daripada abang saya yang mana dia mengajak saya, bersama adik saya pergi bercuti ke tempat tersebut.Namun di sebalik itu sebenarnya abang saya ada prgrm @ majlis di bawah syarikat dia (Petronas) sebab itu dapat package percutian ke situ. Apalagi sayapun bersetuju untuk mengikut abang saya ke sana. Kiranya family day jugaklah walaupun adik beradik yang lain serta mak dan abah saya tak ikut.Apapun sambil nak hilangkan demam peperiksaan la kot kiranya nie...he2.Ok.lah sampai sahaja di sana saya cukup tertarik dengan elamen2 dan binaan ,serta rekaan resort tersebut kerana memang sesuai dengan tema family day @ family santai.Gambar-gambar di atas dapat lah memberikan sedikit gambaran betapa seronoknya n meriahnya saya di sana bersama ahli keluarga saya yang lain. Namun maaf yea...cz gambar saya tidak ada di atas. Percutian kami sekeluarga bermula start petang jumaat 13/11/09 sehinggalah 14/11/09 ari sabtu petang .Kemudian kami pun pulang.Okay itu lah sedikit sebanyak coretan @ kenangan yang saya ingin coretkan .Ok insyaAllah nanti kita bertemu lagi okay.Salam Ukhuwah......

Comments (0)

Catat Ulasan

Sahabat Handai...(Ukhuwah Mahabbah)

Create your own banner at mybannermaker.com!